Regulamin
Strony internetowej https://instytutglosuimowy.pl
- 1
DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://instytutglosuimowy.pl/regulamin/
Sprzedawca – Karolina Nawrocka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Instytut Głosu i Mowy Karolina Nawrocka, z siedzibą w Bobolicach, ul. Osiedlowa 11, 76-020 Bobolice, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca nr NIP 4990540966, REGON 522303682.
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://instytutglosuimowy.pl/sklep/
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierającą ze Sprzedawcą umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego https://instytutglosuimowy.pl/sklep/ w tym w szczególności dokonująca zakupów.
Ebooki – tzw. e-książki, czyli książki w wersji elektronicznej (cyfrowej). Ebooki mogą̨ być zapisane w formacie plików PDF lub w postaci plików w innych formatach. Ebooki dostępne w Sklepie są dostarczane w postaci plików cyfrowych do pobrania na urządzenie Klienta.
Treści cyfrowe/Pliki cyfrowe – Ebooki i Pliki mp3
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca konsumentowi na:
- wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
- wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
- Inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
Produkt – produkt dostępny w Sklepie, w tym również usługi cyfrowe, treści cyfrowe (Ebooki i Pliki mp3) i towary z elementami cyfrowymi.
Kupujący – I) osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub skończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także II) osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać ze Sklepu internetowego.
Koszyk – funkcjonalność́ Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.
Operator płatności – zewnętrzny w stosunku do Sprzedawcy podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.
Reklamacja dotycząca towaru – wszelkie roszczenia Klienta przysługujące mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa w związku z nieprawidłowym wykonaniem umowy sprzedaży przez Sprzedawcę.
Reklamacja dotycząca usługi – oznacza wszelkie roszczenia Usługobiorcy przysługujące mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w związku z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez Sprzedawcę.
Tradycyjna forma pisemna – oznacza dokument na nośniku papierowym zawierający własnoręczny podpis autora dokumentu.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Usługobiorca – podmiot korzystający z usługi elektronicznej świadczonej za pośrednictwem sklepu.
Ustawa o prawach konsumenta – oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
Użytkownik – podmiot korzystający ze sklepu, a w szczególności Klient bądź Usługobiorca.
Konsultacja – spotkanie z osobistym udziałem prowadzącej (Sprzedawcy) realizowane w ramach usług świadczonych drogą elektroniczna za pośrednictwem Internetu, w ustalonym przez Sprzedawcę i Klienta terminie.
Pakiet zajęć/Zajęcia – „Emisja Głosu Mówionego”, „Śpiew Rozrywkowy + Mentoring”, „Śpiew Rozrywkowy”, „Terapia Logopedyczna Niepłynności mowy” – cykl 4 zajęć z osobistym udziałem prowadzącej (Sprzedawcy) realizowanych w ramach usług świadczonych drogą elektroniczna za pośrednictwem Internetu, w ustalonym przez Sprzedawcę i Klienta terminie.
Kurs – webinar będący Produktem cyfrowym.
Regulamin zajęć – dokument „Zasady współpracy – Instytut Głosu I Mowy Karolina Nawrocka”.(załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu).
- 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W ramach prowadzonego sklepu internetowego Sprzedawca oferuje Klientom następujące usługi:
- Dostęp do uczestniczenia w zajęciach „Emisja Głosu Mówionego”, „Śpiew Rozrywkowy + Mentoring”, „Śpiew Rozrywkowy”, „Terapia Logopedyczna Niepłynności mowy”, „Konsultacja” w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy internetowej Skype.
- Produkty – drukowane książki,
- Produkty cyfrowe – ebooki,
- Kursy w formie webinaru.
- Do zawarcia Umowy i korzystania z Usługi niezbędne jest, aby Użytkownik:
- posiadał dostęp do Internetu,
- korzystał z urządzenia posiadającego przeglądarkę internetową umożliwiającą korzystanie z platformy internetowej Skype,
- posiadał dostęp do skrzynki poczty e-mail.
- 3
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ i ZAWARCIE UMOWY
- Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok, pod warunkiem istnienia aktualnej oferty świadczenia usług droga elektroniczną.
- W celu złożenia zamówienia należy wypełnić dostępny na stronie internetowej sklepu formularz zamówienia poprzez wybór Usługi, preferowanej formy płatności, a także zaznaczyć checkbox przy oświadczeniu o akceptacji regulaminu (oświadczenie o akceptacji regulaminu nie ma dla Użytkownika będącego Konsumentem charakteru bezwzględnie wiążącego, gdyż postanowienia regulaminu nie mogą naruszać praw Konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego, a także nie mogą kształtować praw i obowiązków Konsumenta w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy). Następnie należy uzupełnić dane osobowe Klienta oraz wskazać adres mailowy, na jaki dostarczone maja być informacje niezbędne do skorzystania z Usługi oraz potwierdzić treść zamówienia poprzez kliknięcie na przycisk z napisem „Kupuję i płacę” (w momencie kliknięcia w ten przycisk następuje zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą).
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy na adres poczty elektronicznej podany w formularzu zakupowym.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- 4
WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR
- Formą płatności jest:
- Płatność za pośrednictwem usługi Przelewy 24.
- Przelew tradycyjny na numer konta Sprzedawcy (Karolina Nawrocka) 42 1020 1909 0000 3102 0252 0914.
- 5
DOSTAWA, TERMIN REALIZACJI
- Informacje na temat sposobu uczestnictwa w Zajęciach dostarczane są do Klienta drogą elektroniczną w postaci e-maila wysyłanego na adres mailowy wskazany w formularzu zakupowym. E-mail zawiera link do platformy Skype, za pośrednictwem którego świadczone będą usługi polegające na prowadzeniu Zajęć. Termin realizacji Usługi każdorazowo jest wskazywany w ofercie. Z Usługi można korzystać w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem platformy Skype.
- Dostawa opisana w punkcie 1 realizowana jest niezwłocznie po dokonaniu zakupu Usługi.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie adresu e-mailowego w formularzu zamówienia ani też za niedostarczenie e-maila wywołane okolicznościami niezależnymi od niego.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, w których dostęp do zajęć będzie niemożliwy z powodów niezależnych od niego (np. wadliwe działanie łączy internetowych, awaria platformy na jakiej odbywane są zajęcia).
- Szczegółowy regulamin dotyczący Zajęć:
- 6
REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
- Jeżeli Klient ma jakiekolwiek zastrzeżenia co do jakości Usług świadczonych przez Sprzedawcę, zobowiązany jest złożyć stosowną reklamację. W reklamacji należy przede wszystkim wskazać i uzasadnić zarzuty stawiane wykonanej przez Sprzedawcę Usłudze oraz roszczenie, którego realizacji domaga się Klient.
- Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie mailowej na adres e-mail: nawrocka.kn@gmail.com
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądań reklamacyjnych Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.
- Nieustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego w powyższym terminie uznaje się za uwzględnienie reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres mailowy wskazany przy dokonywaniu zakupu Usługi.
- Wypełniając obowiązek wynikający z art. 32 Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich – informujemy, że w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez konsumenta reklamacji spór nie zostanie rozwiązany, Sprzedawca odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- 7
ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY
- Jeżeli przedsiębiorca nie dostarczył treści cyfrowej, konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli przedsiębiorca nie dostarczy treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, konsument może odstąpić od umowy.
- Konsument w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sklep przekazał konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy (zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
- 8
ZASADY KORZYSTANIA Z PLIKÓW CYFROWYCH
- Zakupiony i opłacony Plik cyfrowy będzie dostępny dla Kupującego poprzez wysłanie Kupującemu na adres email wskazany przez Kupującego przy składaniu zamówienia wiadomości email wraz załącznikiem – Plikiem cyfrowym.
- Pliki cyfrowe mogą być odczytane za pośrednictwem programów i urządzeń, umożliwiających odczytanie plików w wybranym formacie cyfrowym.
- Plik może zostać pobrany i zapisany przez Kupującego na nośniku pamięci. Sklep zapewnia możliwość pobrania i/lub zapisania pliku przez czas nieokreślony.
- Pliki cyfrowe nie są chronione technicznymi środkami ochrony.
- Kupujący ma prawo korzystać z plików wyłącznie na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Kupujący w szczególności nie jest uprawniony do: (a) rozpowszechniania Pliku cyfrowego lub jego opracowań w całości lub we fragmentach, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym, chyba że przepis prawa wyraźnie zezwala na takie rozpowszechnianie, (b) zwielokrotniania Pliku cyfrowego w innym celu niż dla potrzeb własnego użytku osobistego lub zgodnego z prawem korzystania z pliku, chyba że przepis powszechnie obowiązującego prawa wyraźnie zezwala na takie zwielokrotnianie.
- Sklep informuje, a Kupujący oświadcza, że został poinformowany, że poza przypadkami przewidzianymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, udostępnienie Plików cyfrowych jest niedozwolone.
- 9
REKLAMACJE
- W związku ze złożeniem zamówienia na Plik cyfrowy w Sklepie, Kupujący może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy: (a) zakupiony Plik cyfrowy okaże się uszkodzony lub nie jest możliwe jego uruchomienie, (b) w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji o dokonaniu pełnej płatności za Plik cyfrowy, nie zostanie udostępniona Kupującemu możliwość jego uruchomienia.
- 10
ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- W przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej konsument może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Kupującego lub w uzgodnionym terminie.
- Kupujący może odstąpić od umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści lub usługi cyfrowej, jeżeli: (a) Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub (b) Kupujący i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści lub usługi cyfrowej miała dla Kupującego istotne znaczenie.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi w terminie 14 dni od doręczenia towaru poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub wiadomość wysłana pocztą elektroniczną.
- Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest załącznikiem nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na swój koszt – nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o odstąpieniu. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w Sklepie.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Postanowienia zawarte w § 9 i § 10 Regulaminu dotyczące konsumenta, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta, stosuje się również do Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- 11
RĘKOJMIA I GWARANCJA
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt zgodny z umową.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego w razie braku zgodności towaru, treści lub usługi cyfrowej z umową (rękojmia za wady).
- Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta oraz odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Sprzedawca nie jest gwarantem produktów objętych gwarancją producenta. W przypadku udzielenia przez gwaranta (producenta) gwarancji, jej warunki są udostępnione przy danym produkcie.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu lub informacją wskazaną przy opisie produktu objętego gwarancją, udostępnioną na stronie Sklepu. Reklamacje z tytułu gwarancji mogą być składane bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym produktu lub w informacji wskazanej przy opisie danego produktu na stronie Sklepu.
- 12
PROMOCJE
- Sklep może organizować promocje (dalej „Promocje”). W ramach Promocji mogą być między innymi: (a) promocje produktowe – polegające na obniżce ceny danego produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie produktu; (b) promocje wartościowe – polegające na obniżce ceny Koszyka zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony każdorazowo po dodaniu produktów do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie Promocji, (c) pakiety promocyjne – polegające na przyznaniu Kupującemu rabatu kwotowego lub procentowego na najtańszy produkt przy zakupie określonej ilości dowolnych produktów objętych Promocją. Promocja obejmuje wszystkie produkty znajdujące się̨ na stronie Promocji; (d) promocja na koszty dostawy – procentowo lub kwotowo obniżająca koszty dostawy po dodaniu do Koszyka produktów spełniających szczegółowe warunki Promocji. Promocja na koszty dostawy może dotyczyć́ dowolnego kanału dostawy.
- Promocja może być́ uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
- Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają̨ łączeniu, o ile regulamin danej Promocji nie stanowi inaczej.
- Promocje, o których mowa powyżej, mogą̨ być́ prowadzone m.in.: na określony czas, do wyczerpania zapasu produktów promocyjnych lub do odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji zastrzeżono ograniczoną pulę produktów objętych Promocją, Promocja obowiązuje do czasu wyczerpania puli takich produktów.
- 13
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
- Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- 14
DANE OSOBOWE
- Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie Internetowym (w tym w procesie rejestracji konta, w procesie składania zamówienia bez rejestracji, w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym), przetwarzane są̨ przez Karolinę Nawrocką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Instytut Głosu i Mowy Karolina Nawrocka, z siedzibą w Bobolicach, ul. Osiedlowa 11, 76-020 Bobolice, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca nr NIP NIP 4990540966, REGON 522303682, (administrator danych).
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Karolinę Nawrocką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Instytut Głosu i Mowy Karolina Nawrocka, z siedzibą w Bobolicach, ul. Osiedlowa 11, 76-020 Bobolice, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca nr NIP NIP 4990540966, REGON 522303682, które wymagają̨ podania danych osobowych. Administrator przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta, zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://instytutglosuimowy.pl/polityka-prywatnosci/
- 15
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.
- Część niniejszego Regulaminu stanowią następujące załączniki:
Załącznik nr 1 Regulamin zajęć
Załącznik nr 2 Formularz odstąpienia od umowy
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2023 r.
Załącznik nr 2
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PROSZĘ WYPEŁNIĆ DRUKOWANYMI LITERAMI)
PRODUKTY ODEŚLIJ NA ADRES:
Karolina Nawrocka ul. Osiedlowa 11, 76-020 Bobolice
NUMER ZAMÓWIENIA*:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………ADRES E-MAIL*: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
TELEFON*
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………IMIĘ I NAZWISKO: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ADRES: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
NAZWA PRODUKTU |
ILOŚĆ |
CENA |
POWÓD ZWROTU: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*POLE OBOWIĄZKOWE
PODPIS: …………………………………………………………………..